Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

ΤΑ ΤΣΟΝΤΟΚΑΝΑΛΑ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΞΑΝΑΧΤΥΠΟΥΝ

Λυσάξαν οι τσαούσες των ΜΜΕ της διαπλοκής. Για μια ακόμη φορά  κέρδισαν  τον μισθό τους με την αξία τους.
Αυτή τη φορά θύμα τους υπήρξε ένας αξιοπρεπής άνθρωπος που προσπάθησε να αναδείξει το πρόβλημα του: Την καταλήστευση του από ένα κράτος διαπλοκής των μεγαλοεργολάβων- νταβατζήδων των εθνικών μας δρόμων- που φτιάχτηκαν με το αίμα και τον ιδρώτα του ελληνικού λαού- με την συνεργασία του επίσημου κράτους και των εισπρακτικών του μηχανισμών.  
 


Ο άνθρωπος αυτός συνειδητοποιημένος αγωνιστής, άνεργος τώρα, έκανε δύο λάθη:
Το πρώτο, εμπιστεύθηκε τον λύκο να φυλάει τα πρόβατα: Προσπάθησε να αναδείξει το πρόβλημα του μέσα από το γνωστό κανάλι του εθνικού Μegaλοεργολάβου και σε ανθρώπους των ΜΜΕ όπως η κ. Ανίτα Πάνια.
Το δεύτερο, δεν ακολούθησε τις προειδοποιήσεις του Κινήματος Δεν Πληρώνω για το πώς θα πρέπει να περνάμε τα διόδια μετά τον επαίσχυντο νόμο Βορίδη.
Βρήκαν ευκαιρία λοιπόν τα παπαγαλάκια της διαπλοκής να περάσουν τη γραμμή τους:
Όποιος δεν υπακούει στο νόμο του αφέντη θα τσακίζεται! Νόμος είναι το δίκιο του αφέντη, κραύγασαν.
Όποιος ακολουθεί κινήματα πολιτικής ανυπακοής, όπως το Κίνημα Δεν Πληρώνω, θα πατάσσεται αμείλικτα! 
Ζιγκ Χάιλ!

 

Η συγκυρία δεν είναι καθόλου τυχαία.  Σήμερα Τετάρτη 3/2/16 γίνεται μια μεγάλη δίκη ενάντια σε 11 αγωνιστές του κινήματος ενάντια στα διόδια.
 

Το Κίνημα Δεν Πληρώνω είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον σ. Γιώργο Θεοφάνου ο οποίος έκανε απόλυτα ξεκάθαρο το αγωνιστικό πρόσημο της παρουσίας του που προσπάθησαν να διαστρεβλώσουν τα διάφορα παπαγαλάκια.

 
Ο σ. Γιώργος Θεοφάνου μας δήλωσε ότι είναι στο πλευρό των διωκώμενων αγωνιστών και ότι απαιτείται η παρουσία όλων μας στο δικαστήριο.
 

Παραθέτουμε, αυτούσια και χωρίς καμιά παρέμβαση, την επιστολή που έστειλε χθες στο ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ: 
 

"γειά σας σύντροφοι
....
έχω μεγάλο προσωπικό πρόβλημα σας 
το στέλνω με συνημμένο για να οργανώσουμε την ανατροπή.
συντροφικά Γιώργος

Έφτασε η ώρα να πληρώσεις.

Εχθές 29/1/2016 έλαβα από το Taxis τα ειδοποιητήρια για την οφειλή μου που πιστοποιήθηκε από την εφορεία για τα πρόστιμα για την μη καταβολή του αντιτίμου των διοδίων στην Εγνατία Οδό ΑΕ. 

Το ποσό ανέρχεται στα 8,400 ευρώ και πρέπει να πληρωθεί όλο μέχρι τις 28/2/16 γιατί αλλιώς επιβαρύνετε με 1% το μήνα. 

Νομίζω ότι στην οικονομική κατάσταση που είμαι εγώ και όλη η χώρα είναι αδύνατο να το πληρώσω. Είμαι 53 ετών άνεργος με δύο παιδιά και την πρώην γυναίκα μου στην Ιταλία και που τους στέλνω διατροφή γιατί δεν τα βγάζουν πέρα.

 Οι παραβάσεις μη πληρωμής αφορούν την περίοδο από 2013 έως το 2015 δεν πιστοποιήθηκαν από την αστυνομία αλλά από τους υπαλλήλους της εταιρίας. 

Το καλοκαίρι του 2015 ήρθαν πρώτα τα έγραφα από την εταιρία και πιστοποιούσαν 164 διελεύσεις οι οποίες από 2,4 ευρώ η μια κάνουν 393.6 ευρώ ενώ με το πρόστιμο είναι 20073 και στη συνέχεια άλλες 14 διελεύσεις αξίας διέλευσης 33.6 με το πρόστιμο 1713,6. Συνολικά από αξία διέλευσης 427,2 με το πρόστιμο είναι 21786,6 ευρώ, είναι δηλαδή επί 50. Από αυτά όπως έγραψα τα 8400 ήρθαν μέσω εφορείας και τώρα περιμένω και τα υπόλοιπα. 

Βέβαια δεν ξέρω πόσο νόμιμα, πόσο συνταγματικά ή πόσο αυθαίρετα η Εγνατία Οδός που τη διαχειρίζεται μια μεγάλη πολυεθνική που είναι η αντιγράφω από το site της Εγνατίας ΑΕ  *Η ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. ανέλαβε την ευθύνη των έργων το Φεβρουάριο του 1997.Μετά από διεθνή διαγωνισμό, η Εταιρεία Halliburton Brown& Root (σήμερα ΚΒR) ορίστηκε ως Σύμβουλος Διαχείρισης του Έργου (Project manager). Τότε μεταβιβάσθηκε σ' αυτήν από το Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. η ευθύνη των υπό εξέλιξη έργων.* 

Αυτή είναι μια από τις μεγαλύτερες αμερικάνικες κατασκευαστικές στο χώρο των δικτύων δικό της έργο είναι και η μεγαλύτερη αμερικάνικη στρατιωτική βάση στον πλανήτη εδώ δίπλα μας στο Κόσσοβο το Camp Bondsteel. Στην Ελλάδα και στην Εγνατία πρέπει να εκπροσωπείτε από τον Μπόμπολα. Αυτή λοιπόν την εταιρία πρέπει να ταΐσω και εγώ τώρα σύμφωνα με μνημονιακούς νόμους που εξυπηρετούν ακριβώς αυτές τις εταιρίες. Τα λεφτά τα έδωσε το ελληνικό κράτος για να γίνει αυτό το έργο και τώρα τα χρωστάμε αυτά τα χρήματα και η Εγνατία καρπώνεται τα οφέλη αντί να τα έχουμε εμείς οι Έλληνες και να κυκλοφορούμε ελεύθερα. 

Αν η Εγνατία ΑΕ βλέπε Halliburton Brown& Root ή Μπόμπολας ήθελε να βγάλει λεφτά θα έπρεπε να επενδύσει σε κάτι άλλο και όχι να πάρει μόνο τα διόδια που είναι κοφτήρια. Στην Ιταλία ανά 30, 40 χιλιόμετρα πάνω στον αυτοκινητόδρομο υπάρχουν σταθμοί εξυπηρέτησης ΣΕΑ στην Εγνατία που είναι 680 χιλ μόνο ένας, τα υπόλοιπα που δείχνει το site είναι βενζινάδικα εκτός αυτοκινητοδρόμου. Γιατί δεν κατασκευάζονται και άλλα και ο κόσμος αναγκάζετε να εξυπηρετηθεί στις καντίνες. Αν το κράτος ήθελε να βγάλει λεφτά θα έπρεπε να είναι παρόν για ελέγχους των φορτηγών για οράρια, τονάζ, καυσαέρια σίγουρα θα έβγαζε πολύ περισσότερα από τα πρόστιμα και θα ήμασταν και ποιο ασφαλείς. 

Η Εγνατία χαιρετίστηκε σαν ένα έργο που θα έφερνε ανάπτυξη στις φτωχότερες και ποιο παραμελημένες περιοχές της Ελλάδος την Ήπειρο και Δυτική Μακεδονία, μέσω της επικοινωνίας. Όμως τα διόδια εμποδίζουν τις μετακινήσεις είναι ένα έξοδο που δεν το κάνεις εύκολα με αυτή την κρίση και αυτή την τιμή στη βενζίνη. 

Οι δρόμοι χωρίς διόδια είναι ποιο αποδοτικοί στην οικονομία γιατί επιτρέπουν τη διακίνηση και την ανάπτυξη. Δεν πας από τα Γιάννενα στην Κομοτηνή γιατί τα διόδια κοστίζουν όσο μια διανυκτέρευση. Αν δεν είχες όμως τα διόδια και πήγαινες θα έτρωγες και κάτι θα αγόραζες και κάτι και θα άφηνες τα λεφτά σου στην τοπική κοινωνία το ίδιο  και αυτός που θα πήγαινε από την Κομοτηνή στα Γιάννενα και έτσι θα δημιουργούνταν πλούτος και η Εγνατία θα έκανε απόσβεση. 

Τώρα τα χρήματα από τα διόδια τα παίρνει μια πολυεθνική και το ΦΠΑ 23% το κράτος και όλοι εμείς πρέπει να δουλεύουμε γι αυτούς. 

Αυτό λοιπόν όλο το πράγμα δεν μου πήγαινε και μέσα στον κοινωνικό αναβρασμό και τον αγώνα ενάντια στους μνημονιακούς νόμους θεώρησα σωστό όπως και άλλες συλλογικότητες την αρχή της κοινωνικής ανυπακοής όπως τουλάχιστον την καταλάβαινα εγώ ότι δηλαδή, εάν θεωρείς ότι ένας νόμος είναι άδικός ή παράνομος τον καταλύεις στην πράξη αδιαφορώντας για τις συνέπιες. 

Αυτό έπραξα και μάλιστα προέτρεπα και άλλους να ακολουθήσουν και έτσι με κάποια έπαρση έλεγα στον υπάλληλο στο γκισέ των διοδίων *δεν πληρώνω* και στη συνέχεια αφού άνοιγε τη μπάρα έφευγα σφαίρα. Όμως πάντα σφιγγόταν η καρδιά μου γιατί θέλω να είμαι νόμιμος, αλλά οι νόμοι πρέπει να με εξυπηρετούν στην κυριολεξία.

 Και αυτό θα γίνει μόνο όταν οι πολίτες ψηφίζουν τους νόμους που τους κυβερνάν. 

Και βεβαία νόμιζα ότι όταν θα βγει η αριστερά στην εξουσία θα δικαιωθούμε και θα καταργηθούν και τα διόδια και αυτοί οι νόμοι που είναι αντιδημοκρατικοί και έχουν σκοπό τον αφανισμό του κάθε παραβάτη του καθιερωμένου μοντέλου. 

Αισθάνομαι κάπως σαν να τραβάω στο πετσί μου αυτά που τραβάει όλη η Ελλάδα, μας έβαλαν με διάφορα τερτίπια ένα χρέος το οποίο είναι αδύνατον να πληρωθεί και τώρα έχουμε γίνει αποικία και έχουμε εξαθλιωθεί προσπαθώντας να πετύχουμε το αδύνατο που είναι η αποπληρωμή. 

Το ίδιο και με μένα δεν θα μπορέσω να πληρώσω ποτέ και έτσι θα χάσω ότι έχω και δεν έχω και θα οδηγηθώ στην εξαθλίωση. 

Αυτό το θεωρώ πολύ άδικο. Και δεν πρέπει να συμβεί σε καμιά περίπτωση.

Γιώργος Θεοφάνου